قوی ترین آنتی ویروس جهان با لایسنس قانونی
 
امداد رایانه روانسر
انجام کلیه خدمات کامپیوتری در منزل و محل کار شما

ب) استفاده بهينه از منابع سيستم:

خيلي از ويروسها و برنامه هاي مخرب منابع سيستم را جهت استفاده اهداف خرابکارانه خود اشغال مي کنند. به طور مثال قسمتي از رم وهارد دستگاه را اشغال مي کنندکه به خودي خود سرعت سيستم و عملکرد آن را تحت تاثير قرار مي دهند وعمرمفيد قطعات مذکور در بعضي مواقع بعلت درگير بودن مداوم به نصف کاهش پيدا ميکند.

ج) مشکل نصب مجدد سيستم عامل:

از آنجائيکه در کشور ما بيشتر ويندوزها ونرم افزارها غير اورجينال (crack)ميباشند وهيچ پشتيباني از طرف شرکتهاي سازنده نميشوند، بسياري  از ويروسها و تروجان ها به فايلهاي اصلي سيستم‌عامل و نرم افزارهاي آن آسيب جدي وارد ميکنند و در اين مواقع چاره اي بجز تعويض سيستم‌عامل وجود ندارد که خساراتي چون از دست دادن اطلاعات و صرف زمان و همچنين هزينه‌هاي مالي زيادرا با خود دارد.

3.مقايسه بين آنتي ويروس هاي غيراصلي(crack)و نسخه اصلي:

اگر آنتي ويروس نسخه آزمايشي را دانلود کنيد (بصورت رسمي از سايت هاي سازندگان آنتي ويروس) معمولاً اين نرم افزار ها بصورت نسخه هاي آزمايشي (Trial) مي باشند، يعني همه امکانات يک آنتي ويروس رجيستر شده را دارند ولي با محدوديت زماني (بطورمثال بين 20 تا 30 روز بصورت رايگان بروزرساني شوند). بعد از اين مدت شما ديگر قادر به استفاده از امکانات نرم افزار نمي باشيد از جمله مهمترين ويژگي که همه آنتي‌ويروسها آن را غيرفعال(Disable) مي کنند امکان بروزرساني(Update) ليست ويروسها و گارد يا جستجوي آنلاين ويروسها است و براي ادامه استفاده از يک آنتي ويروس شما نياز داريد که آنرا خريداري کنيد

4.چرا شرکتهاي امنيتي سازنده آنتي ويروسها اجازه بروزرساني نرم افزارهاي غيراصلي (Crack) را مي‌دهند؟

متاسفانه افراد غير متخصص اين تصور را دارند که براحتي و با دانلود فايلهاي غيراصلي توانسته اند اين شرکتهاي بزرگ را گول بزنند و ا ين شرکتها که خودشان کارشان امنيت است نتوانسته اند اين مشکل را حل کنند!!!

اما کاملاً در اشتباهند! همه شرکتهاي توليد کننده نرم افزارهاي امنيتي به راحتي مي توانند بفهمند که چه کساني و با چه آدرس اينترنتي (IP) و از چه کشوري و از چه نسخه نرم افزار و با چه شماره سريال به سرور آنها وصل شده و اقدام به بروزرساني آنتي ويروس خود مي کنند. بنابرين به راحتي مي توانند با توجه به اين اطلاعات مانع بروزرساني برنامه هاي غيراصلي شوند.

افرادي که از برنامه هاي غيراصلي (crack) استفاده مي کنند حتماً احتياجي به ساپورت و پشتيباني ندارند و اطلاعات روي سيستمشان آنقدر برايشان مهم نيست که در صورت ويروسي شدن و يا مورد حمله قرارگرفتن (اطلاعات خصوصي)، چيزي را از دست بدهند

5.تفاوت بين آنتي ويروسهاي غيراصلي (crack) و اصلي چيست؟

اگر بروزرساني در رابطه با برنامه هاي غير اصلي (crack) شده انجام بگيرد مطمئناً از سرور اصلي بروزرساني صورت نمي گيرد بلکه از سرور مخصوص بروزرساني برنامه هاي غير اصلي(crack) شده انجام مي‌گيرد.

بعلت وجود کرک هاي مختلف که بدست افراد خرابکار ساخته ميشوند امکان دزدي و کپي اطلاعات شخصي کامپيوتر شما مثل پسوردها و اطلاعات ايميلها و اطلاعات بانکي و عکسهاي شخصي و غيره و همچنين ايجاد خرابکاري در کامپيوتر شما وجود دارد وشرکت توليد کننده آنتي ويروس هيچ تعهدي نسبت به اين کار ندارد.

ساپورت ها و پشتيباني امروزه در همه محصولات حرف اول را ميزند. خصوصاً در يک آنتي ويروس که روزانه تعداد بيشماري برنامه هاي مخرب بوجود مي آيند و شناختن ويروسها يا مخربها بوجود آمده امري بسيار مهم است.

6.معرفي يک آنتي ويروس خوب:


شرکت سیمانتک با 500 شبعه در جهان و داشتن آمار پرفروش ترین محصولات امنیتی بدون شک جزو یکی از بزرگ ترین شرکت ها در زمینه نرم افزار های امنیتی ست. این شرکت پس از شروع کار خود با Peter Norton Computing و تیمش،پروژه نورتون را کلید زد که الان پس از گذشت 31 سال نورتون به این شکل درامد.
محصولات امنیتی سیمانتک با 3 نام مختلف

Norton Antivirus –

Norton Internet Security –

 Norton 360

و با قابلیت های مختلف عرضه می شوند

7.نکات ايمني درمورد کار با آنتي ويروسها:

الف)سعي کنيد هر هفته يا حداقل هر يک ماه، پوشه هاي امنيتي نرم افزار را دانلود کنيد(به‌روزرساني(

ب) هر هفته کل درايو مخصوصاً درايو ويندوز را اسکن نماييد.

ج)اجازه کانکت شدن هر برنامه اجرايي که توسط فايروال شناسايي ميشود را ندهيد. فقط نرم افزارهاي مورد نياز مثل مسنجر.

حال که شما يک آنتي ويروس مناسب براي کامپيوتر خود انتخاب کرده ايد و آن را به روز کرده ايد و بقيه کارهاي جزئي را انجام داده ايد، ميتوان گفت تا حد خيلي زيادي از هک شدن و ويروسي شدن در امان خواهيد ماند.

8.دلايل تأکيد ما به بروز رساني چيست؟

شايد در هفته نزديک به 200 ويروس جديد منتشر شود. پس با بروزرساني نرم افزار آنتي ويروس خود، ليست جديدي را به ليست سياه ويروسها در کامپيوتر خود اضافه کنيد .

قیمت لایسنس اورجینال 108 روزه  محصولات شرکت سیمانتک:

Norton Antivirus : 6000 تومان

Norton Internet Security : 8000 تومان

 Norton 360 : 10000 تومان

(در هیچ سایت دیگری نمی توانید با چنین قیمتی لایسنس بخریید)

جهت خرید لایسنس با شماره  09356755727 یا09182272197 ویا ایمیل Ravansarit90@yahoo.com .تماس حاصل نمایید


                                                            فروشگاه اصلی ما:

                                              http://mihanlicense.ir         

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وبلاگ جهت انجام خدمات کامپیوتری در منزل و محل کار شما ایجاد شده
آخرین مطالب

نويسندگان



خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 134890
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1